Svar på alla syyper roliga frågggorw :)

Hej sexyyyyporr älsklingar, nu ska jag svara på alla frågor HELT ÄRLIGT som jag lowwwade igår, love you all. :D <3

1. Jag heter Emma och bor i Stockholm, ganska mitt i tänker inte säga just vart, jag är 15 år ska snart börja 9an vilket jag inte ser fram emot, jag har typ 3 ig, men va fan skit i skolan jag ska ändå bli modell och gifta mig med en gammal rik gubbe sen när han dör så får jag alla pengar . :) Mitt största mål i livet äeer att få vara i the playboymansion, så jävla fett alltså ! Jag bor med pappa, mamma bor i danmark med sin nyyya man , jag är enda barnet - såklarwwwt. :) På fritiden brukar jag festa i massor med mina två bästa vänner Tilda och <Jenny, och såklart chatta med min pojkvän,  love them all ! hihihihi

2. Min pojkvän är min liovelove Micke, eller mickeyyponken som jag brukar kalla han för ! Åh love him most ! Vi träffades via snuttis sen pratade vi lite på msn sen träffades vi och det klickade direkt ! Nu har vi varit tillsammans i 4 dagar ! Shit jag älskar han så jäääääävwla mycket ! <2

3. Snygga fjortis * Jag är faktiskt inte fjortis jag är liksååm inte fjorton år, and so I care about you din avundsjuka subba ! Jag har 65 dubbel C om du nu bryr dig, 

4. Awwwww, troga läsare make my dayy älskliwwwng ! :D Videoinlägg o så kommer snart tiiiiiiiep. :) Jag dricker ska jag erkänna, ganske ofta också men va fan man lever bara en gång. :)

5. Lilla gumman som att jag ens skulle offra tid på din patetiska blogg och vart fan i jönköping nu ligger ? Men läs min blogg, kommenterwwwa massor :)

6. Runt 40 varje dag nu , woho I'm going famous ! ;)

7. Äh jag vet att dom bara är avundsjuka på mina bröst oså :) ja jag har rökt sen jag avr 12, hihihihih

8. För alla ville att jag skulle det, liksååm , och jag ville blir käändis (det är jag typ i bloggvärldens ) hejaheja :)

9. runt 40 per dag, kyssssssssss

10. Mitt liv är att visa pattarna kära lilla älskling :)

11.Äh jag vet att som bara är avundsjuka för dom inte är som jag helt enkelt :)

12. jag fjäskar inte för folk lilla du, so go to mama instead !



Hihi hoppas ni är nöjda med svaret, kyss älskar er  nu ska jag träffa Micke <3 mysssss med han love him  !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du avslöjar dig här, skriver först att du är 14 år i första svaret...sen skriver du "Jag är faktiskt inte fjortis jag är liksååm inte fjorton år" Lilla gumman/gubben/random fake!

2009-06-17 @ 23:36:11

Här kan du komentera något vackert:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv präcis vad du vill:

Trackback
RSS 2.0